Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Εγκυκλοπαιδική Καταδίωξη. Α short movie


- Κάτσε ήσυχα...
- Είναι τρέλα. Αυτοκτονία.
- Μπορείς να μου έχεις εμπιστοσύνη?
- Eίσαι παρανοϊκός!
- Είμαι παρανοϊκός...


- Μας κυνηγάνε
- Μας κυνηγάνε
- Είναι πολλοί
- Το ξέρω
- Δεν έχουμε χρόνο
- Θα φτιάξουμε
- Mπορείς να τρέξεις λίγο πιο γρήγορα?


- Φάε κάτι
- Δεν πεινάω
- Φάει κάτι...
- Όχι. Το στομάχι μου είναι κόμπος.
- Φοβάσαι?
- Ποτέ δεν έχω φοβηθεί ξανά τόσο πολύ


- Καθρέφτες
- Καθρέφτες
- Μας βλέπουν
- Είναι άπειροι
- Μας βλέπουν
- Θα μπερδευτούν


- Όροφοι
- Όροφοι
- Πόσοι?
- Μέτρα τους
- Πώς?
- Σκάλες
- Όχι
- Ασανσέρ
- Όχι
- Πέσε
- Θα τα πούμε κάτω...



- Γυαλιά
- Γυαλιά
- Μαύρα
- Καθρέφτες
- Όροφοι
- Μας βλέπουν?
- Κανείς
- Μας κυνηγάνε?
- Κανείς
- Είσαι παρανοϊκός
- Είμαι παρανοϊκός
- Σε μισώ
- Ψέμα...
- Το πιο μεγάλο που έχω πει...




Δεν υπάρχουν σχόλια: