Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Χωρίς Ανάσα - # 3

Νοκ νοκ σου χτύπησα την πόρτα και αρνήθηκες να μου ανοίξεις λέγοντας πως οι πόρτες δεν κάνουν νοκ νοκ αλλά τοκ τοκ κι εγώ επέμενα στο νοκ νοκ αυξάνοντας τον τόνο της φωνής μου παράλληλα όμως επέμενες κι εσύ φωνάζοντας πως δεν υπάρχει περίπτωση να μου ανοίξεις αν δεν πω τοκ τοκ και τότε επιστράτευσα το τρομερό επιχείρημα ότι αν ήταν τοκ τοκ τότε ο Μπομπ Ντύλαν θα 'γραφε "Tocking on Heaven's Door" αλλά στην κατάστασή σου κανένα επιχείρημα λογικό ή παράλογο δε γινόταν να σε πείσει διότι φυσικά εγώ είμαι το αγύριστο κεφάλι το ξερό κεφάλι και ό,τι άλλο κεφάλι που τα φταίει όλα επειδή τόσο καιρό αν έβγαζα κλειδιά του σπιτιού σου να μπορώ να μπαίνω όποτε θέλω δε θα τσακωνόμασταν τόση ώρα πίσω από μια πόρτα ο καθένας και να σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι σου που ούτε ξερό ούτε αγύριστο είναι και που δε φταίει σε τίποτα να με υποφέρει.
Πάμε σπίτι μου καλύτερα;


Δεν υπάρχουν σχόλια: